četrtek, 21. november 2019

Alijevo delo v laboratoriju

Pozdravljeni dragi oboževalci
Slišal sem, da vas zeloo zanima kako poteka moj vsakdanj oziroma moje delo, zato sem vam pripravil ta poceni posnetek. Za posnetek sem se odločil, ker v pisanju ne blestim tako dobro kot Timeja in bi s tem spustil nivo tega bloga na precej nižjo raven od te, na katero ga je spravila ona...in ker v pisanju ne vidim toliko zabave kot v izdelovanju posnetka😜 
Posnetek dobite tukaj:  https://youtu.be/LygqR0hWJg8

1 komentar:

  1. Ali, res je. Timeja je mnogo bolj aktivna. Upam, da to velja le za blog. Ne tudi za delo v laboratoriju.

    OdgovoriIzbriši

12. teden (25.11.−1.12.)

Lo mágico de casa es que se siente bien irse y se siente aún mejor volver  − Wendy Wunder Moj zadnji teden v laboratoriju je minil...